-_-

-_-
smile for you..

cute

Sabtu, 31 Disember 2011

Goodbye 2011


Selamat tinggal 2011,

Saya hanya menghabiskan Sisa-sisa tahun 2011 ne d kolej saja, sunyi jauh di perantauan..tapi ada sesuatu yang membuatkan saya sedikit kehairanan, rasa baru saja kemarin tahun baru 2011 dan hari ne tahun baru 2012..cepat betul masa berlalu.saya rasa semua orang pn rasa apa yang saya rasakan ne..dan saya belum pn mempunyai hajat untuk tahun 2012..cuai betul la saya ne..hmm whatever lh..Tahun 2011 dah hampir ke penghujungnya. Tik..tik..tik..tinggal beberapa minit sahaja lagi sebelum tahun 2011 menutupkan tirainya dan meninggalkan segala kenangan pahit dan manis saya yang tlh berlaku sepanjang tahun ni. Peredaran masa yang cukup pantas membuatkan saya rasa macam baru ja sambut kedatangan tahun baru 2011. Pejam celik pejam celik, tetiba dh hujung tahun..Memori 2010 saya ne  kalau mw diceritakan balik, mungkin tdk cukup setakat 1 atau 2 entri.. kalau nk diceritakan pun xda siapa yang akan baca, visitor pun akan bosan nk baca haha..so.. xpalr…saya sematkan sahaja semua tu dalam ingatan dan hati saya untuk dijadikan panduan dalam mengecap impian saya. Yang baik itu datangnya dari allah dan yang buruk itu datangnya dari saya, pengalaman-pengalaman saya dan apa yang tlh terjadi pada tahun 2011 ne  insyaallah akan membuatkan saya lebih matang. Sekian saja dari saya dan kita jumpa lagi di tahun 2012….miss 2011…..


Tiada ulasan: